Ikastetxea: gure ikasleen etorkizunerako prestakuntza espezializatua

Antolaketa

Ikastetxea

Zentroak eskaintzen duen prestakuntza-aldiak honako hauek hartzen ditu:

  • Derrigorrezko oinarrizko etapa (6-17 urte).
  • Derrigorrezkoaren ondoko etapa, Lanbide Kualifikazio Bereziko Zikloekin eta helduarora igarotzeko programekin. (17 - 21 urte).

Gure profesionalak

Talde profesionala

93

profesionalak

  • 31 irakasle
  • 14 hezkuntza-laguntzaile tekniko
  • Talde teknikoa: 2 logopeda, entzumen eta hizkuntzako 1, 2 orientatzaile, fisioterapeuta 1, gizarte-langile 1 eta erizain 1
  • 19 egoitza-hezitzaile
  • 3 profesional Lanaurreko Prestakuntza Zentroan
  • 4 pertsona sukaldea eta garbitegia
  • 2 zerbitzu orokor
  • 8 bekadun PIE Nafarroako Unibertsitatea
  • Zuzendaritza Batzordea

Ikasi gure

Metodologia

Talde-lana sustatzen du eta ikaskuntza aberasten du, zeregin kooperatiboetan banakako trebetasunak aplikatuz. Garapen integrala sustatzen du, ikasteko erritmo eta estilo desberdinetara egokituz, eta ikasleen autonomia bultzatzen du.

Adimen Anizkoitzetan oinarrituta, jakin-mina pizten du, talentuak eta indarguneak garatzen ditu, eta gizarte-trebetasunak eta espiritu kritikoa sustatzen ditu. Ikaskuntza egoera errealetan kokatzen du, eta bizitzarako trebetasun praktikoak sustatzen ditu.

BPBa jokabide problematikoetan esku hartzen duen eta ikasleen autoerregulazioan laguntzen duen ikuspegia da. Laguntzetan, jokabide sozialen ikaskuntzan, ingurunearen egokitzapenean eta aisialdiko jardueren gehikuntzan oinarritzen da. Pertsonaren duintasuna, ezaugarriak, lehentasunak eta interesak errespetatzen ditu, eta bizi-kalitatea hobetzen du.

Snoezelen kontzeptuak estimulazio multisentsoriala erabiltzen du ikasleen ongizatea eta bizi-kalitatea hobetzeko, areto espezializatuetan, eskola-eremuan eta gizarte- eta familia-eremuan jardunez.

Isterrian, ongizate emozionala, autoerregulazioa, antsietatea eta zentzumen-desordenak lantzeko erabiltzen dugu, denbora edo erritmo aginterik gabeko espazio bat eskainiz. Snoezelen gela bat dugu, 24 orduko kontzeptua modu pertsonalizatuan garatzen duena.

Oinarrizko estimulazioak zailtasun handienak dituzten ikasleen komunikazioa, elkarrekintza eta garapen integrala sustatzen ditu, ikasleen oinarrizko beharretatik abiatuta. "24 ordu" kontzeptua garatzen du pertsona edonon eta edonoiz laguntzeko, espazio bakoitza hezitzailetzat hartuz.

Isterrian, ikuspegi hau ikasleei behatzeko, entzuteko eta laguntzeko moduan oinarritzen da, ikasleen ezaugarri eta erritmo pertsonalak errespetatuz, orainean konektatuta eta orientatuta mantentzeko.

Espazioaren eta denboraren egituraketan eta ikusizko laguntzetan oinarritzen da, ikaskuntza autonomoa sustatzeko. Ezker-eskuin lan-sistema eta eguneroko/asteko agendak bezalako prozesuak erabiltzen ditu, espazioa txoko funtzionaletatik antolatuz (talde-lana, banakakoa, sentsoriala, erlaxazioa eta bazkaria).

Material manipulatzaileak erabiltzen ditu, hala nola kutxa autobilduak eta belkro-koadernoak. Hasiera batean TEA duten ikasleentzat diseinatuta dago, eta autonomia eta espazio- eta denbora-orientazioa sustatzeko egitura argia eskaintzen du.

Komunikazio-sistema alternatiboak eta handigarriak hautatzen ditugu, ikasleen premia eta gaitasun indibidualen arabera. Horien artean:

  • PECS (Picture Exchange Communication System)
  • Metodologia digitalak
  • Hizkuntza zeinatua


Ikuspegi horiek Isterriko ikasleen ezaugarrietara egokitzen dira, eta TEAtik haratago hedatzen dira, emaitza arrakastatsuekin.

  • Oinarrizko gaitasunak: curriculumeko gaitasun guztiak erabiltzea aktibatzen du, gizarte- eta herritartasun-gaitasuna eta norberaren ekimena eta autonomia azpimarratuz.
  • Gizartearen aldeko balioak eta jarrerak: ahalegina, erantzukizuna eta konpromiso solidarioa sustatzen ditu.
  • Bizitzarako trebetasunak: Trebetasun psikosozialak eta bizitza sozialean modu positiboan parte hartzeko gaitasuna indartzen ditu.

Hezkuntza-eremuan jolasak erabiltzea dinamika ludikoa helarazten duen teknika bat da, ikaskuntza eta trebetasun espezifikoak hobetzeko eta lorpen zehatzak saritzeko. Horrek motibazioa areagotzen du eta ikasteko hainbat estrategia aktibatzen ditu.

Ikasgelan, jolasek elkarrekintza eta talde-lana sustatzen dute, eta giro egokia sortzen dute portaeran eragiteko, motibazioa areagotzeko eta ikasleen parte-hartze aktiboa sustatzeko.

Ikerketa ugarik babesten dituzte mindfulnessak osasunerako, ongizate psikologikorako, gaitasun sozialetarako eta haur eta nerabeen errendimendu akademikorako dituen onurak.

Mindfulness praktikatzeak arreta eta memoria hobetzen ditu, pentsamenduak, emozioak eta jokabideak kontrolatzen laguntzen du, eta erlaxazioa eta arnasketa hobea sustatzen ditu. Teknika horiek estresa eta antsietatea ere murrizten dituzte, sormena eta gogoetarako gaitasuna bultzatzen dituzte, eta horrek hezkuntza-inplikazio handiak ditu, ikasleak kontzentratuago eta erlaxatuago daudenean ikastea errazten baitute.

Gure ikastetxean, mindfulness praktikak txertatzen ditugu irakaskuntza hobetzeko gure konpromiso etengabearen zati gisa, teknika psikofisikoak eta erabateko arretako teknikak aplikatuz hezkuntza-etapa guztietan.

Proiektuetan oinarritutako ikaskuntza

Talde-lana sustatzen du eta ikaskuntza aberasten du, zeregin kooperatiboetan banakako trebetasunak aplikatuz. Garapen integrala sustatzen du, ikasteko erritmo eta estilo desberdinetara egokituz, eta ikasleen autonomia bultzatzen du.

Adimen Anizkoitzetan oinarrituta, jakin-mina pizten du, talentuak eta indarguneak garatzen ditu, eta gizarte-trebetasunak eta espiritu kritikoa sustatzen ditu. Ikaskuntza egoera errealetan kokatzen du, eta bizitzarako trebetasun praktikoak sustatzen ditu.

Jokabide-laguntza positiboa

BPBa jokabide problematikoetan esku hartzen duen eta ikasleen autoerregulazioan laguntzen duen ikuspegia da. Laguntzetan, jokabide sozialen ikaskuntzan, ingurunearen egokitzapenean eta aisialdiko jardueren gehikuntzan oinarritzen da. Pertsonaren duintasuna, ezaugarriak, lehentasunak eta interesak errespetatzen ditu, eta bizi-kalitatea hobetzen du.

Snoezelen kontzeptua

Snoezelen kontzeptuak estimulazio multisentsoriala erabiltzen du ikasleen ongizatea eta bizi-kalitatea hobetzeko, areto espezializatuetan, eskola-eremuan eta gizarte- eta familia-eremuan jardunez.

Isterrian, ongizate emozionala, autoerregulazioa, antsietatea eta zentzumen-desordenak lantzeko erabiltzen dugu, denbora edo erritmo aginterik gabeko espazio bat eskainiz. Snoezelen gela bat dugu, 24 orduko kontzeptua modu pertsonalizatuan garatzen duena.

Estimulazio basalaren kontzeptua (Andreas Fröhlich)

Oinarrizko estimulazioak zailtasun handienak dituzten ikasleen komunikazioa, elkarrekintza eta garapen integrala sustatzen ditu, ikasleen oinarrizko beharretatik abiatuta. "24 ordu" kontzeptua garatzen du pertsona edonon eta edonoiz laguntzeko, espazio bakoitza hezitzailetzat hartuz.

Isterrian, ikuspegi hau ikasleei behatzeko, entzuteko eta laguntzeko moduan oinarritzen da, ikasleen ezaugarri eta erritmo pertsonalak errespetatuz, orainean konektatuta eta orientatuta mantentzeko.

Teacch metodologia

Espazioaren eta denboraren egituraketan eta ikusizko laguntzetan oinarritzen da, ikaskuntza autonomoa sustatzeko. Ezker-eskuin lan-sistema eta eguneroko/asteko agendak bezalako prozesuak erabiltzen ditu, espazioa txoko funtzionaletatik antolatuz (talde-lana, banakakoa, sentsoriala, erlaxazioa eta bazkaria).

Material manipulatzaileak erabiltzen ditu, hala nola kutxa autobilduak eta belkro-koadernoak. Hasiera batean TEA duten ikasleentzat diseinatuta dago, eta autonomia eta espazio- eta denbora-orientazioa sustatzeko egitura argia eskaintzen du.

KSHA komunikazioaren sistema handigarriak eta alternatiboak garatzeko metodoak

Komunikazio-sistema alternatiboak eta handigarriak hautatzen ditugu, ikasleen premia eta gaitasun indibidualen arabera. Horien artean:

  • PECS (Picture Exchange Communication System)
  • Metodologia digitalak
  • Hizkuntza zeinatua


Ikuspegi horiek Isterriko ikasleen ezaugarrietara egokitzen dira, eta TEAtik haratago hedatzen dira, emaitza arrakastatsuekin.

Zerbitzuaren ikaskuntza

  • Oinarrizko gaitasunak: curriculumeko gaitasun guztiak erabiltzea aktibatzen du, gizarte- eta herritartasun-gaitasuna eta norberaren ekimena eta autonomia azpimarratuz.
  • Gizartearen aldeko balioak eta jarrerak: ahalegina, erantzukizuna eta konpromiso solidarioa sustatzen ditu.
  • Bizitzarako trebetasunak: Trebetasun psikosozialak eta bizitza sozialean modu positiboan parte hartzeko gaitasuna indartzen ditu.

Gamifikazioa

Hezkuntza-eremuan jolasak erabiltzea dinamika ludikoa helarazten duen teknika bat da, ikaskuntza eta trebetasun espezifikoak hobetzeko eta lorpen zehatzak saritzeko. Horrek motibazioa areagotzen du eta ikasteko hainbat estrategia aktibatzen ditu.

Ikasgelan, jolasek elkarrekintza eta talde-lana sustatzen dute, eta giro egokia sortzen dute portaeran eragiteko, motibazioa areagotzeko eta ikasleen parte-hartze aktiboa sustatzeko.

Mindfulness

Ikerketa ugarik babesten dituzte mindfulnessak osasunerako, ongizate psikologikorako, gaitasun sozialetarako eta haur eta nerabeen errendimendu akademikorako dituen onurak.

Mindfulness praktikatzeak arreta eta memoria hobetzen ditu, pentsamenduak, emozioak eta jokabideak kontrolatzen laguntzen du, eta erlaxazioa eta arnasketa hobea sustatzen ditu. Teknika horiek estresa eta antsietatea ere murrizten dituzte, sormena eta gogoetarako gaitasuna bultzatzen dituzte, eta horrek hezkuntza-inplikazio handiak ditu, ikasleak kontzentratuago eta erlaxatuago daudenean ikastea errazten baitute.

Gure ikastetxean, mindfulness praktikak txertatzen ditugu irakaskuntza hobetzeko gure konpromiso etengabearen zati gisa, teknika psikofisikoak eta erabateko arretako teknikak aplikatuz hezkuntza-etapa guztietan.

Ideiak errealitate bihurtzea

Ikastetxearen
Hezkuntza Proiektua

Tresnak

  • Banakako garapen-planean oinarritutako curriculum-proiektua
  • Teacch metodologia
  • Komunikazio-sistemak
  • Ikasleari laguntza integrala emateko eredua (MAIA)
  • Ikasgela multisentsorialak: Snoezelen

Proiektu pedagogikoak

  • Osasun-hezkuntza. Desentsibilizazio sanitarioko proiektua
  • Hezkuntza sozioemozionala
  • Eskola solidarioak
  • Ingurumen-hezkuntza
  • Musika-hezkuntza
  • Kirol-proiektua
  • ABP
  • Emozioen korua
  • Pertsonarengan oinarritutako plangintza
  • Gizarte-trebetasunak
  • Adimen artifiziala
  • Osasun-hezkuntza. Desentsibilizazio sanitarioko proiektua
  • Hezkuntza sozioemozionala
  • Eskola solidarioak
  • Ingurumen-hezkuntza
  • Musika-hezkuntza
  • Kirol-proiektua
  • ABP
  • Emozioen korua
  • Pertsonarengan oinarritutako plangintza
  • Gizarte-trebetasunak
  • Adimen artifiziala

Egin bat gure

Eskolaz kanpoko ekintzekin

Barruko profesionalek emandako jarduerak

  • Sormenezko jarduerak
  • Ikus-entzunezkoak
  • Psikomotrizitatea
  • Erlaxazioa eta mindfulness

 

Ordainpekoa

Kanpoko profesionalek emandako jarduerak

  • Antzerkia / dantza
  • Batukada
  • Osasuna
  • Judoa
  • Korua
  • Arteterapia
  • Argazkigintza
     

Eraiki dezagun
zure seme/alabaren etorkizuna!

Zu ezagutu nahi zaitugu! Informazio gehiago nahi izanez gero, jarri gurekin harremanetan

Formularioa bete eta zurekin harremanetan jarriko gara ahalik eta azkarren.
 

ZURE DATU PERTSONALEN TRATAMENDUARI BURUZKO INFORMAZIOA

Arduraduna: Caja Navarra Fundazioa
Helburua: Herritarrek informazio publikoa eskuratzeko eta gobernu onerako eskaera kudeatzea.

Eskubideak eta informazio gehigarria:

Zure datuen tratamenduari buruzko eskubideak erabil daitezke, eta tratamendu horri buruzko informazio gehigarria lortu gure web gunearen pribatutasun-atarian.