Hezkuntza
inklusiboa
Ikasleen aniztasuna hazteko aukera gisa aztertzen dugu.
Gure zentroak hainbat gaitasun eta premia dituzten ikasleak hartzen ditu, haien autonomia, gizarte-trebetasunak eta komunitatean parte hartzea sustatuz. Lankidetza estuan aritzen gara familiekin, eta laguntza eskaintzen diegu eskola-garaian eta ondoren, seme-alabak gizartean sartzen direla bermatzeko.
Gainera, kanpoko erakundeekin lan egiten dugu, gizartean parte hartzeko eta ikusarazteko aukerak emateko. Gure helburua da pertsona zoriontsu eta osoak heztea, beren familia- eta komunitate-inguruneetan integratuta.
Aniztasuna gara,
inklusioa gara!
Hezkuntza
integrala
Hezkuntza integralak pertsonaren dimentsio guztiak jorratzen ditu: intelektuala, emozionala, soziala eta fisikoa, elkarrekin lotuta daudela ulertuta.
Diziplina anitzeko talde bat dugu, gure ikasleak jakintzan trebatzeko aukera ematen diguna, haien ingurunea ulertzeko eta modu autonomoan bizitzeko. Emozio- eta jokabide-hezkuntza sustatzen dugu, beren ekintzak ulertzen eta kontrolatzen irakatsiz, beren buruarekiko eta besteekiko errespetuz. Borondatea ere garatzen dugu, askatasunean jarduteko eta beren bizitzaren jabe izateko gaituz. Izaten, egiten, ikasten eta elkarrekin bizitzen ikasteko zutabeetan oinarritzen gara, pertsona osoak eta autonomoak osatuz.
"Hezkuntzak izateko gai dena izaten ikasten laguntzen dio pertsonari". Hesiodoa
Aniztasunean
heztea
Berdintasuna sustatzen dugu, aniztasuna errespetatzen eta sustatzen duten jarreren eta portaeren bidez.
Pertsona bakoitzak nortasun propioa eta berdintasunezkoa garatzea da gure helburua, elkarren zaintzan eta autonomian oinarritutako harremanak indartuz. Herritar kritiko eta aktiboak sortzeko hezten dugu, balio demokratikoekin eta besteekiko errespetuarekin, duintasunez eta erantzukizunez biziz.
Gure hezkuntza ikasle bakoitzaren premia indibidualetara egokitzen dugu, haien oinarrizko eskubideekiko hazkundea bermatuz. Berdintasuna guztiontzako eskubide gisa sustatzen dugu, bizitzan eta gizarte-harremanetan zoriona eta ongizatea lortzen lagunduz.
Berdintasunaren alde eta berdintasunerako hezten dugu
Osasun-
hezkuntza
Hezkuntza sozio-emozionalak hezkuntza-alderdi guztiak barne hartzen ditu, eta kontzientzia emozionala, erregulazio emozionala, autonomia emozionala, trebetasun sozialak eta ongizate orokorra sustatzen ditu.
Gaitasun horiek hezkuntza-jarduera guztietan integratzen dira, jokabide egokitzaileak, autokontrola eta erronkei aurre egiteko trebetasunak sustatzeko, ongizate emozionalari lagunduz eta osasun mentaleko arazoak prebenituz. Gainera, osasun fisikoa nabarmentzen dugu elikadura orekatuarekin, hidratazio egokiarekin, jarduera fisiko erregularrarekin, atseden osasungarriarekin, eta laguntza espezializatua eskaintzen diegu osasun fisiko edo mentaleko premiak dituzten ikasleei. Osasunerako hezkuntzan dugun ikuspegiak gure ikasleen ongizate integrala eta zoriontasuna sustatzen ditu.
"Emoziorik gabe ez dago ikasketarik".
Francisco Mora
Heziketa
aktiboa, bizipenezkoa
Gure ikasleak beren hezkuntza-komunitatean herritar aktiboak izatea sustatzen dugu.
Inguruarekiko interakzioa azpimarratzen duen pedagogia hartzen dugu, ezagutza praktikoaren bidez jakin-mina eta motibazioa piztea bilatuz. Ikaskuntza esanguratsua sustatzen dugu, ikasleen eta irakasleen arteko lankidetza eskatzen duten esperientzia zehatzen eta diziplinarteko proiektuen bidez. Gure esperientzia-metodologiak, Gardnerren Adimen Anitzen teorian oinarrituta, ikasteko eta ebaluatzeko aukerak zabaltzen ditu.
Sormena funtsezko prozesutzat hartzen dugu, eta ikerketa, zalantzan jartzea eta problemak modu askotariko eta originalean ebaztea bultzatzen dugu. Gure helburua da ikasle bakoitzak pentsamendu dibergentea garatzea eta herritar trebea eta aktiboa bihurtzea bere bizitzako alderdi guztietan.
Eginez ikastea
Hezkuntza-proiektu
komuna eta partekatua
Hezkuntza-etapak koherentziaz eta jarraitutasunez diseinatuta daude, eta ikaskuntza-bide bakarra osatzen dute.
Irakasleek zein beste profesional batzuek aktiboki parte hartzen dute ikasleen beharretara egokitutako programak eta proiektuak garatzen. Diziplina anitzeko lankidetza horrek hezkuntza-prozesua aberasten du, eta bi norabideko ikaskuntza sustatzen du, ikasleek eta profesionalek etengabe ikasten eta garatzen dutena. Gure ikuspegia etengabeko ebaluazio gogoetatsuan oinarritzen da, hezkuntza-proiektu dinamikoa eta egokitua ziurtatuz.
Egiten dugun horretan sinesten dugu
Hezkuntza demokratikoa, parte-hartzailea eta lankidetzarako hezkuntza Hezkuntza demokratikoa, parte-hartzailea eta lankidetzarako hezkuntza
Ikasleak prestatzen ditu gizartean herritar arduratsuak eta parte-hartzaileak izateko.
Konfiantza, autodeterminazioa, errespetua eta tolerantzia ditu oinarri, eta hezkuntza-komunitate osoaren parte-hartze aktiboa sustatzen du ikastetxeari eragiten dioten erabakietan. Parte-hartze horrek bizikidetza indartzen du, eskolarekiko elkarrekiko errespetua eta identifikazioa sustatuz. Gure hezkuntza-ikuspegia lankidetzan ere oinarritzen da, taldean lan egiten duten eta tokiko eta nazioarteko boluntariotza-ekintzetan parte hartzen duten pertsona enpatikoak eta solidarioak prestatuz, eta horrek haien autoestimua indartzen du eta bizikidetza hobetzen du.
Hausnarketarako eta espiritu
kritikorako hezkuntza Hausnarketarako eta espiritu kritikorako hezkuntza
kritikorako hezkuntza
Ikasleen espiritu kritikoa lantzen dugu, printzipio, balio eta arauei buruz hausnartzeko gaitasuna sustatuz, irizpide propioa osatzeko.
Hausnarketa kolektibo eta indibidualerako espazioak eskaintzen ditugu, gure errealitatean eztabaidatu eta sakontzeko, pentsamendu kritiko eraikitzailea sustatuz eta portaera-ereduetatik ikasiz. Arrazoietan oinarritutako iritziak aldatzeko eta iritzi-aniztasuna errespetatzeko gaitasuna baloratzen dugu. Gainera, sormena sustatzen dugu ideia originalak sortzeko prozesu gisa, eta ikasleak bultzatzen ditugu ikertzera, zalantzan jartzera eta identitate propioa garatzera.
Pentsatu, sortu eta errespetatu
Hezkuntza
iraunkorra
UNESCOren jarraibideei jarraitzen diegu, garapen iraunkorreko hezkuntzarako sarbidea hobetzeko maila eta testuinguru sozial guztietan.
Hezkuntzatik, gizartea eraldatzea bilatzen dugu, gizarte- eta ingurumen-iraunkortasunerako ezagutzak, trebetasunak, balioak eta portaerak garatuz. Klima-aldaketa, biodibertsitatea, kontsumo arduratsua eta baliabideen eta hondakinen kudeaketa bezalako gaiak jorratzen ditugu, 3 R-en printzipioa aplikatuz: Murriztea, Berrerabiltzea eta Birziklatzea. Ingurumen-proiektuen bidez, erantzukizuna, ingurunearekiko errespetua eta kultura-aniztasuna sustatzen ditugu, eta, horrela, egungo eta etorkizuneko belaunaldientzako mundu hobea lortzen laguntzen dugu.
Aztertu, ulertu eta eraldatu
Eraiki dezagun
zure seme/alabaren etorkizuna!
Zu ezagutu nahi zaitugu! Informazio gehiago nahi izanez gero, jarri gurekin harremanetan
Formularioa bete eta zurekin harremanetan jarriko gara ahalik eta azkarren.